martedì 6 marzo 2012

topiary… in my garden!

hallo curiosetti! do you like my V tree? I received this, as a gift for my birthday,
by my friend meli about two years ago… or three?! well… she know about my 
megalomania and my wish to have one of these wonderful little trees with my initial…
isn’t it fantastic?! I’m going on trimming the little branch and my purpose is to get
a clarendon V. [clarendon is one of my favorite fonts and I had always used 
it to wrote my initial!]

now that I live with ippo and sciré I need to have two more letters… and I’m also 
thinking about a little elephant with his balloon!! meli? have you heard?!
queen of hearts too would be jealous of my garden!!

ciao curiosetti! vi piace il mio alberello a V? l’ho ricevuto, come regalo di 
compleanno, dalla mia amica meli due anni fa… o tre?! bè… lei conosce perfettamente 
la mia megalomania e il mio desiderio di avere uno di questi piccoli alberelli con 
la mia iniziale… non è fantastico?! io continuo a tagliare i rametti e il mio obiettivo 
è ottenere la V del clarendon. [il clarendon è uno dei miei font preferiti e l’ho sempre 
usato per scrivere la mia iniziale!]

ora che vivo con ippo e la sciré ho bisogno di altre due lettere…
e sto pensando anche a un elefantino con il suo palloncino!! meli? hai sentito?!
anche la regina di cuori sarà gelosa del mio giardino!!

1 commento: